افتتاح حساب در ترکیه آتلاز
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

با افزایش تعاملات ایرانیان با  کشورهای خارجی نیاز به جابجایی و انتقال پول و همچنین تحریم های بانکی ایران، داشتن یک حساب بانکی بین المللی برای بسیاری می تواند مفید و ضروری باشد. یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین روش های بازکردن یک حساب بانکی خارج از افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های کشور ترکیه است. افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای بسیاری از افرادی که در این کشور اقامت دارند و یا کسانی که سفرهای زیادی به ترکیه دارند، بسیار با اهمیت است.

در وبلاگ سایت آتلاز سعی می کنیم تمام موارد و شرایط لازم برای باز کردن حساب بانکی را برای شما معرفی نماییم. با توجه به شرایط هر شخص و میزان استفاده ای که حساب بانکی می تواند برای افراد داشته باشد، روش های مختلف را معرفی خواهیم کرد. پس در پایان این مقاله با توجه به نیاز خود و اینکه به طور مثال چه نوع حساب ارزی مد نظر شما است و یا چه خدمات بانکی مورد نیاز شما خواهد بود و میزان هزینه ای که قادر به پرداخت آن خواهید بود، می توانید روش مناسب خود را انتخاب نمایید. امیدواریم که این مقاله بتواند راهنمایی لازم برای باز کردن حساب بانکی در ترکیه را ارائه دهد و مشکلات شما در این زمینه را برطرف نماید.

مزایای داشتن حساب بانکی ترکیه

با توجه به این موضوع که ایران به دلیل نپذیرفتن FATF تحریم بانکی است و ایرانیان نمی توانند از طریق بانک با سایر کشور های دنیا تعامل بانکی داشته باشند مزایای داشتن حساب بانکی ترکیه برای بسیاری از ایرانیان بسیار است.ایرانیان تقریبا در هیچ کشوری نمی توانند به سادگی حساب بانکی باز نمایند. اما در ترکیه شرایط برای ایرانیان متفاوت است و تقریبا به سادگی می توان حساب بانکی باز کرد. با افتتاح حساب در ترکیه می توانید به راحتی از سایت های معتبر دنیا مانند آمازون و یا هر سایت فروشگاه اینترنتی دیگر خرید انجام دهید و پرداخت و واریز داشته باشید. همچنین اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید ملک در ترکیه را داشته باشید داشتن حساب بانکی برای شما ضروری است. برای اطلاع از نحوی افتتاح حساب در ترکیه تا انتهای این مقاله همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: